Bakat lite...

Detta är mitt inlägg som är helt dedikerat till husmor i mig. Hon är nog stolt just nu.. (?)



Jag har bakat till fredagsfikan imorgon.
Det är pepparkaksmuffins med glasyr och lite krossad pepparkaka på toppen.
Tror ni dom kommer gilla det?

Jag har även lagat en suspekt pastalåda med diverse grönsaker i.
Den får ni dock ej se på bild..

Jag väntar också ivrigt på min nya symaskin som jag beställt.
Den råkade dock hamna i Kalmar, pga tja jag vet inte vad vi ska kalla det.
Dålig service? Tankspriddhet? Ja något hände på symaskinsföretaget som är svårt att förklara.
Men dom skickar en ny. Så imorron kanske jag har den.
Då kanske det blir att börja på julklänningen i helgen. Yey!

Sådär ja, kanske ska städa lite när jag ändå är igång?

Klippte mig förresten i helgen, hon måste klippt väldigt speciellt för det är fan omöjligt att få till en snygg frisyr.
Ser fortfarande ut som om håret är jätteslitet..
Fan..

Jaja nu ska jag sätta mig vid tvn och äta pastalåda a´la Linda.

Det ni!

Kommentarer
Postat av: Faster Fia

Dom ser delikata ut. Håller tummarna för symaskinen.

2009-12-04 @ 11:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback