Jävla internet...

Åh vad vårt internet funkar bra.. Inte..
Vi har inte haft bra internetuppkoppling på två veckor.
Tele2 vet inte vad felet är och kan inte lösa det.
Gäller tydligen hela Kalmar säger dom när man ringer.
Det är värdelöst. Som att sitta på ett gammal 56k modem...
Jävla skit.. Jaja...

Har varit på intervju för en trainee utbildning inom företaget. Jag är inte bra på intervju, inte alls.
Sen vet jag inte om upplägget var som jag hade trott.
Ja vi får väl se vad som händer.

Måste ut och gå en runda, har inte blivit något sånt alls på ett tag. Märks.
Tänkte kolla upp lite dans med, vore väldigt kul att dansa något.
Ska iallafall försöka gå på den afrikanska dansen på friskis.
Börjar sista helgen i augusti. Kan bli riktigt kul.
Är härliga rytmer i afrikansk musik, med trummorna och så.

Min granne är så dysfunktionell så det är lite läskigt.. Det är nästan så att jag vill flytta bara pga det. Blä!
Komma hit och förstöra.. ****

Köpte rosor till E igår, men han hade inte ens sett dom.. =( BUHU!!
Tur att dom var vackra, för jag ser dom...

Nä nu ska jag hämta älsklings cykel. So long.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo du jag har samma problem med Tele2. Riktigt frustrerande.......... Dom sa likadant till mig men imorgon ska jag ringa och vara riktigt besvärlig och ta fram kärringen i mig....!!!!???!!

Kram Faster Fia

Afrikansk dans låter riktigt kul

2009-08-16 @ 22:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback