Pepping


Jag är bra
Jag duger
Jag är bra
Jag duger

Nu ska jag snart vandra till jobbet, tänkte ta rundan genom skälby.
Så jäkla fridfullt och lyckohöjande med en skog utan löv och marken täckt av vitsippor.
Våren är nog min favoritårstid, speciellt när skogen fylls av små fina blommor.



Hittade ingen bild på denna datorn, dom bilderna jag tog på promenaden igår ligger i telefonen.
Ska lägga in dom ikväll.

Lillebror är föresten på äventyr.
Har inte hört av honom, men kollat hans facebook och resedagbok.
Dom åkte i fredags och har betat av Danmark, Tyskland, Holland, Belgien..
Fort går det!
Spännande..
Han kunde ju lägga upp lite bilder bara så man ser vad dom gör. =)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: J

Du ÄR bra

Du duger

Du är BÄST

Du duger MER än väl!

2009-04-30 @ 12:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback