Emigration 2



Kul att läsa att jag skulle vara saknad.

Vem skulle annars berätta hur mkt dom gjort bort sig på fyllan?
Vem skulle då gnälla över allt hela tiden?

Jag önskar allt vore som förut, jag önskar allt vore bra.
Jag önskar jag vore en annan person.
Jag hatar den personen jag blivit, och tydligen så är jag dum i huvet.

Jag börjar lära mig att jag tydligen uppmuntrar till bråk.
Även om jag är beskedlig så är det alltid någon som stör sig på mig.
Alltid någon som inte håller med om vad jag säger eller gör.

Jag har satt utegångsförbud på mig själv.
Jag tänker sitta hemma och ruttna, det är tydligen det jag förtjänar.

Men först ska jag fixa håret lite.
Måste göra något nytt!

Kanske köpa något nytt, nya bröst?
Nya skor, ny personlighet?
Kan man köpa det?



Kommentarer
Postat av: Milla

och så måste vi ha tjejkvällar med wii och byttan. Så ingen ide att gå och gömma sig! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback