Än är dagen inte slut...



Tänkte lägga upp lite nya bilder på odlingen.
Här kommer dom!

                                   
                                          Spik-klubba (lila?)               Kom alla tomater så går vi! (dom är rätt små fortfarande..)

                  
Såhär ser det ut i hörnan, dom vita små bollarna är styrda av solceller så på kvällen när det blir mörkt så slår dom på sitt fina behagliga ljus, alldeles själva. Mys belysning är det.
Brevid har vid lite allt möjligt, mest blomman för dagen.

                 
Till vänster har vi en massa varianter på blomman för dagen och även fjäderstjärnvinda.
Till höger har vi den lilla japanska humlen som ska slingra sig runt på balkongen i sommar.

Har även lite smått som inte riktigt kommit upp än.
Sommarklätt, 3 sorters luktärt, morötter, ärtor mm...



Råkade klippa mig idag igen också..
Såhär ville jag ha det från början.. Syns kanske inte så väl vad som ändrats...
Hade en diskussion med frisören också om att man är dålig på att säga ifrån när man inte är nöjd..
Ska träna på det. Hon frågade en extra gång när jag sa att jag gillade det hon klippt, -Är du sääker på det?
I am pretty fucking pleased...
Köpte nya skor med, vårskor. Det behövde jag, har ju nästan bara blivit högklackat på sistone.
Nu ska jag till Öland och lämna bil och kanske hämta katter om dom vill hem.
Hej hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det ser riktigt mysigt ut, måste bara komma och ta en fika bland blommor o blad.Fin frisyr oxså.

Kram faster Fia

2009-04-20 @ 18:22:28
Postat av: karin

du är jättefin i håret!

2009-04-21 @ 15:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback