Stora grå


Det är så hon kallas ibland, den stora grå katten som ligger i mitt knä.
Fast mest kallas hon Tajsan-Tuffsan.
Eftersom vi var så smarta så vi döpte de två katterna till Tajsan och Tuffsan,
så resulterar det i att när man ropar på dom så blir det;
(jag ska ropa på Tajsan)
-Tuffsa...Nä Taaajsan?
Och andra hållet runt.. Men det gör ju det lite charmigt eller hur. =)

Idag hade vi myskväll i soffan. E låg ner, jag satt upp  och katterna låg på E.
Dom går liksom inte ihop så bra annars, men ikväll kunde dom samsas på en lite yta som var eriks mage..
Spännande va?

Imorron blir det rock band, wihoo..
Fast först lite jobb, ska slita häcken av mig bara lite.. Men bara lite.. Okej, mycket.
Nästa vecka får vi ju "fin" besök, hela sthlms ligan kommer och ska lära sig allt vi kan.
Det kommer ju gå fort som bkn sa. HAHA!
Nä men det ska bli spännande, jag tror det är nu det gäller också..




//Päron med vanilj- och kardemummasås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback