Smutsig...


Jaha då har man varit ute igen..
Vi var ute med jobbet och bowlade, var riktigt roligt!
Det blev en hel del öl och en hel del skoj!
Sedan satt vi och snackade skit tills dom stängde vid 22.
Efter det drog vi hem till mig och sjöng singstar. Wiiii!!
Sen skulle vi inåt stan och det tunnades ut till bara V och jag och M.
Vi begav oss in mot km och insåg snabbt att det var lite fel ålder där för oss.
Förfest hos J och sedan bestämde vi oss för att ta oss till Palace.
Jävla helvetes håla säger jag då.
Fan vad jag ångrar att vi gick dit.
F hade sagt att det bara var för oss att säga att vi kom från Netonnet när vi kom till kön.
Så V och jag kom där lite kaxiga och sa; Vi skulle bara säga Netonnet och L och V.
Vakten trodde nog att vi var knäppa.. Han pekade mot kön och sa att ja ni får gå där och ställa er.
Vilka spån vi var, trodde att vi skulle få värsta VIP och gå före och slippa betala och sånt.
Men så var inte fallet.
Vi kom in, betalade och röjde på dansgolvet.
Tills det kommer fram en kort jävla kille till mig, tar tag mellan benen på mig och tycker att han är jätteduktig!
ÄCKEL!
JAg ger honom en sån jävla feeeeeeeeeet käftsmäll så det smäller om det, kan ha varit två med.
Min vänner tar tag i mig och undrar vad jag håller på med.
Dom har då inte sett att han hade gjort ett sånt övergrepp på mig...
Fy fan vilka jävla äckelbajs kille!
Jag menar vad hade han väntat sig, att jag skulle hoppat på honom och ha sex med honom eller?
Hur fan kan man ens tänka i dom banorna, hur kan man ens???
Jag känner mig oerhört äcklad, äcklig och det känns fortfarande mellan benen.
Jag kan fortfarande känna hans äckliga jävla hand och det är inte speciellt roligt..

Jag bestämde mig jävligt fort för att ta mig hemåt.
Gick för att hämta jackan och berättade då för tjejen i garderoben som tyckte att jag skulle prata med vakten.

Mina vänner försökte först att leta reda på killen, men jag hade bara vagt signalement på honom.
Typ blond korthårig kille med en grå skjorta eller grå stickad kofta. Kort kille.
Vi kunde inte hitta honom. Jag gick till vakten och frågade vad jag kunde göra.
Om jag kunde sätta dit honom för något?
Dom berättade då att det räknas som ärekränkning.
Jag fick med mig vakten och vi gick för att leta efter äcklet. Men tyvärr hittade vi inte honom..
Fy fan vad arg ledsen förbannat äcklad och alla känslor som går att känna, det kände jag mig..

I all förbannelse så bestämde smarta linda att hon skulle gå hem själv också.
Det var ju jävligt klyftigt.. Hade telefonkontakt med E och även med J.
Det hände ju inget och jag kom ju hem helskinnad.  Men hur fan kunde jag göra det efter vad som hänt?

Fy fan.. Jag vet inte om jag nånsin kommer gå ut till ett sånt ställe igen..
Han var en typisk "Palace" kille med.. Typisk sån.. Fy fan...
Vet inte ens om det är värt att gå dit och kolla på Millencolin längre...

USCH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback