Shoppingångest


Shit, det är helt galet..
Idag är det så jag skäms.

Okej såhär är det;
-Hej mitt namn är Linda och jag har ett problem!

Shit.. Usch.. Jag ville ju verkligen ha grejerna, men när ska jag lära mig å säga stopp till mig själv?

Idag har jag varit i Nybro och träffat J och H.
Det var jättetrevligt. Alltid kul å träffas!
Och jag fick hålla honom, lite nervöst när man inte är van att handskas med små.
Och han somnade till och med i min famn. Söt!

Och katt hade dom skaffat med som var såå kelen.

Nu ska jag jobba ett tag. 7 dagar för att vara mer exakt..
Längtar tills jag är ledig 2 dagar i sträck.
Ska bli skönt med det nya schemat så man vet exakt hur man jobbar.

Snart blir det den årliga festen med. Ska bli trevligt!

Nä nu kanske jag ska gå och försöka inse vad jag egentligen shoppat idag..
"blunda..."

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Jag har också shoppat idag, dyrt blev det! blunda


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback