Inte som vanligt...



Helt galet..
Hur kan man tro något när det är motsatsen, eller är det?
Ljuger vågen eller ljuger jag för mig själv?
Vet inte vad som känns bäst egentligen...
Inget av det tror ja...

Önskar bara att allt vore klart nu, så att man kan börja leva lite.
Eller hur blir det egentligen, fast jag tror ändå man kan komma till ro lite.
Tror ändå att det kan kännas lite som "fulfilment"...
Issues har man väl alltid.. Är det inte så?
Leva nu eller leva i väntan på att leva?
Tycker man ska ta tillvara på allt och alla.
Dumt att ta saker för givet. Det är det värsta man kan göra.
En dag står man där, och så är allt slut..
Då kommer man ångra sig.

Kör hårt, jämt!

Har faktiskt gett mig lite och ritat lite på huset idag.
Självklart var det första jag ritade in; min walk in closet!
Med extra plats för skor.. Wii...
Jag tror det skulle bli riktigt bra.
Jag ser ett liv framför mig med dig..
Lycka och sånt..
Och kanske några såna där söta små barn?
Som H och N, dom är ju bara för goa.. ;)
Fast inte förns allt är färdigt..
Hoppas allt blir till det bästa..

Skivan i helgen var okej. Rätt skoj.
Vet inte, hade förväntat mig mer..
Och sorry för att jag bråkade lite.. Eller ja klagade..
Men vänner är alltid trevligt att ha.

Hur ska man lära sig att känna?

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ja en dag hoppas jag att du får små söta H & N som jag kan vara barnvakt åt! Otroligt trevlit igår, måste vi göra om snart, då hemma hos mig! Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback