Helt galet..


Fick värsta flippen när jag kom till jobbet idag.
Skrek rakt ut, är så jävla trött på att det aldrig händer något när man inte är där.
Grejerna som jag lämnade i fredags, stod fortfarande kvar idag, tisdag.
Så jag skrek. M blev nog lite rädd för mig, sorry..
Ibland blir det bara för mkt, med olika saker och till slut så rinner bägaren över.

Nu är det en till som sagt upp sig, får se vad som händer.
Kanske blir det bättring, förhoppningsvis blir det bättring rättare sagt..
Annars får man väl se till det. Orkar inte hålla käften längre!

Oj jävlar vad jag börjar bli bitter, shit det går bara neråt..
Vad fan ska jag göra?

Måste börjar göra roliga saker hela tiden!
Skratt terapi?
Lite tjuvlyssnat på det?

Pendelbuss i Östergötland

En kostymklädd man med sliskig frisyr ~35 mottar ett sms medan han sitter och spelar tetris på sin dyra mobiltelefon. Han ringer därefter ett samtal till vad som visar sig vara en blomsterfirma och förklarar med bestämd och hög röst...
Mannen: Jag vill beställa en bukett. Nej, snåla inte. 300 kr får den kosta. Det ska stå: Grattis till examen, från storebror. Ikväll, nej, den måste levereras ikväll.
Han lämnar mottagarens adress och sitt personnummer osv. Mannen ringer ett nytt samtal, med helt förändrad röst (som om han talar till en liten gullig hundvalp).
Mannen: Heeej lillebror! Grattis! Jag visste att du skulle klara det. Har du fått några blommor från stooorebror då? Nähä? Vad konstigt. Jag beställde ju i helgen, hoppas verkligen att de skärper sig.

HA HA HA HA!
Och jag skrattade faktiskt på riktigt!!

Imorgon börjar J på jobbet, ska bli spännande. Det kommer gå bra för henne, alla gånger.

Nähepp nu blir det pepptalk med mig själv.. Wii!


Kommentarer
Postat av: Vanessa

Du kan få gå på skratt-terapi hos mig!=)



Tjuvlyssnat är det bästa. Det är därför jag är så glad mot mina kunder när jag har tjuvlyssnat-fönstret minimerat på skärmen=)

Postat av: Marie

Skrik på bara... ;-)

Vi tjejer kan väl hitta på nåt nån dag...?! Vi dumpar grabbarna o gör nåt kul!!

Ha en bra dag, nu ska jag iväg å träna snart!

Kramen!

2008-09-17 @ 10:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback