Dumma tankar...


Alltid dessa förbannade tankar.

Ja och dessa förbannade kunder.
Folk är så väldans trevliga i elektronikbutiker!
Scenario 1;
-Ursäkta, skulle jag kunna få lite hjälp med datorer?
-Ja visst, vad vill du veta?
-Men vet du något då?
-Ja? Ska ni köpa stationär eller bärbar?
-JA men vet du något om det då?
(måns går förbi)
-Måns! Prata du med honom, han vet nog säääääkert mer än jag vet! (ASSHOLE)

Fan vad trött jag är på kunder som antar att man inte kan något.
Det händer flera gånger om dagen...

Så nu sitter jag här i min ensamhet..
Fan i helvetes jävlar helvetes jävlar!!!

Ensam i mina egna tankar.
Det går aldrig bra, aldrig aldrig aldrig..

FAAAAAAAAAAN!!!!!!!!!1

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker att du är jätteduktig på datorer och att du har lärt di mycket på kort tid, men jag vet också att du tror att jag är ironisk nu och det är synd.



/Heckan

2008-09-04 @ 22:56:09
Postat av: V

Hey hey hey, lugna ner dig vännen! Du vet ju att de är assholes!:P syns imorgon

Postat av: Milla

"hej, jobbar du här?" Neeej vad fan jag bara drar omkring på min sparkcykel med mina alldeles förstora ljusblåa och röda arbetskläder med stora loggor "netonnet" på fram och baksida bara för att det är så jäkla skoj....daaaaaah! Bläl på kunder...och gnälliga ungar!

2008-09-05 @ 01:33:14
URL: http://aupairinamerica.blogg.se/
Postat av: Jeanette och Hugo

Men du! Är nog samma sak på alla arbetsplatser! Har ju samma probelm med folk som vill ha olja eller nya torkarblad eller liknande till bilen ;) Bara för att man är tjej kan man inget vet du väl?? ;)



Bara att bita ihop och jobba på du! (Kan försöka komma in nån dag och ställa dumma frågor till dej med!!)

Kram

2008-09-05 @ 08:44:06
URL: http://sensommarbarn.wordpress.com
Postat av: Evelina

Åh vad jag inte saknar alla tröga kunder! Och alla dumma frågor, och alla sura miner när de inte får låna en sax till att bryta upp förpackingen med! Så skönt att vara hemma! Ses ikväll på bowlingen!

Kram!

2008-09-05 @ 10:39:02
URL: http://linababy.blogg.se/
Postat av: fia

Skit i dom sträck på dej och visa vad du kan, för du kan mer än du tror. Jag vet hur skönt det är att sätta kunder på "pottkanten" på ett fint sätt. Tjejer ta ett djupt andetag och sträck på er och försök att hitta det komiska i alla situationer LE LE LE och önska dem en bra dag. Och föresten vilken jäkla dum fråga vad var det han ville veta om du kunde något om. Var det om datorer eller matlagning eller.......!?!

2008-09-06 @ 11:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback