Vilken dag!


Okej, börjar med att man vaknar upp ur en sån där härlig dröm..
Not..
Mardröm.. Okej, ögonen vill inte öppna sig typ.
Äter frukost, tittar på tv, duschar, ska börja jobba vid 11.
Runt klockan 10.15 kommer jag på att mamma ska nog hit.
Det ser för djävligt ut i köket, disk överallt.
Panikstädar+diskar på en kvart.
Går till bilen över gräsmattan.
Kommer till jobbet.
Byter om och inser att det luktar väldigt illa.
Luktar runt i omklädningsrummet och inser att, ja, det är mina skor.
Hundbajs, perfekt!
Så jag går in på toaletten och börjar tvätta dom.
När jag är färdig inser jag att det fortfarande luktar en hel del.
Tittar i spegeln och ser att jag lyckats få hundbajs i håret.
Dont ask how....
Okej, panik, panik.
Går ut i köket, utropar mycket uppgivet:
-Jag har ett problem, jag har hundbajs i håret!!!!!
Som tur var fanns det hårgrejer att tillgå och jag fick snällt ta mig en hårdusch.
Blåsa håret och off we go!
Åh så bra nu kan dagen bara bli bättre.
Not.
Så kommer det en kille som ska teckna abbonemang och det blir problem.
Jag är hungig.
Jag håller på med det där jävla abbonemanget i ca 1 timma,
Tur att killen var tålmodig..
Sen så har resten av dagen gått hyfsat..

Peppar peppar, ta i trä!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jeanette och Hugo

Vilken underbar dag!! Hoppas att helgen blir bättre för dej!! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback