På begäran


Hej!

God kväll!

Vilken dag, vilken kväll!

Ska snart till en kompis och dricka lite glögg och äta pepparkaksdeg.
Ska bli gott!

Snart drar vi till Örebro, wihooo..
Lite tankepaus kanske? Jag tänker för jävla mkt jämt.
Ska bli skönt å slippa tänka på jobbet här och bara dirigera, och hjälpa. =)

Hoppas jag vinner på Lotto, det vore gutt.
Då skulle jag köpa en massa saker, för många saker.. Dock..
Men jag skulle nog mest köpa presenter till människor jag gillar. =)

Nu ska man börjar köpa julklappar med.
Spännande, alltid lika svårt.

Snart fyller jag år med.
Den 17 januari blir det fest.
Måste göra fina inbjudningar.
Ska bli skoj, älskar att planera saker.
Ska bli kul med fest, men inte att ta steget över 25 närmare 30..
Shit, nu är man gammal, ska man kanske börja läsa tantsnusk snart också då?
Hmmm..

Tur att operationen blev efter det, så man slipper se ut som en boxare då. =)

Nä nu ska här ätas deg och drickas sås.

Gokväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback