Helgen



I fredags skulle E och jag fira att vi varit tillsammans i 3 år.
Det blev middag på Gröna Stugan.
Italiensk tallrik till förrätt för oss båda.
E åt ren till varmrätt och jag åt kyckling.
Sen till efterrät blev det vitchokladbrulee, MUMS, och E åt äppleknyten.
Det var mumsigt...
Mysigt me..
Sen åkte vi hem och det blev soffan.
Jobbigt å fira 3 år.. =)

Lördagen var det personalfest.
Började med förförfest hos V på holmen.
Spelade djay och singstar. Mjukstart.
Vidare till förfest på jobbet med snacks å tända ljus.
Sen drog vi mot eXperimentlabbet.
Där var det mat, potatisgratäng och rostbiff, riktigt gott!!
Glömde jag att säga att det blev en heeel del öl?
Vi var indelade i lag, och så skulle vi sedan bygga en båt var och tävla mot varandra.
Kan väl säga att jag inte var vid mina sinnes fulla bruk.
Öl..
Jag tror inte vi vann. =)
Sen bar det av till förfest nr 3 hos F en liten bit bort.
Vilken lägenhet. Riktigt fint!
Ja där var det en hel del dans. Fun fun fun!
Jag lyckades på något jävligt lustigt sätt övertyga alla om att vi skulle dra vidare till sandra.
Utestället sandra. Sagt och gjort, taxi, sandra nästa.
Först åkte vi några stycken dit och sen när vi stod och röjde på dansgolvet så kom resten också.
Så jäkla kul att alla var samlade!
Kvällen i fråga spelade Joddla med siv på sceenen. Var rätt röjjigt!
Vad är en kväll utan drama?
Hoppas bara att alla inblandade förstår vad som hände.
Eller rättare sagt inte hände.

Söndag, fars dag, bakfylla.. =/
Middag hos Es pappa och sen lagade vi middag till min pappa.
Gott gott gott!

Sammanfattning, vilken helg!!!

Boy, vilken helg..

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Låter ju som en alldeles underbar helg!! Mysigt med middag ute! Grattis till tre år!! Tiden går fort du!!

Kram

2008-11-10 @ 11:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback