Felsägning...


Jahapp så har man väl gjort bort sig lite igen...

Pratade med min inköpare G idag.
Han ville veta hur det såg ut i butiken, vart vi skulle placera en dator-mus.
Jag förklarade att den inte fick plats där han sa att den skulle vara.
Och då frågade han om det kunde stå i gången?
Smarto-Linda säger;
-Nja det är nog lite trångt i musgången...

Jag brister ut i gapskratt och måste avsluta samtalet då jag inte får fram något vettigt mer än gapskratt.
Han måste nog tycka att jag är knäpp.
Fast det gör dom nog där redan.. :)

PoPoPoPooo...

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Haha lite trångt där redan eller? ;)

Man ska vara lite knäpp, det blir roligare i livet så ;)

Kram

2008-11-12 @ 08:53:48
Postat av: Jennifer

klockrent ju Linda! äh, vad vasen den får du bjuda på! alla gör vi våra freudianska felsägningar ibland :-)

2009-02-06 @ 15:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback