Datorkrasch


Mja eller nästan.
Kom hem, längtat efter bara inte göra någonting.
Sätter på datorn, med tån.. Ouoops...
Råkar på något sätt förstöra on-knappen så den hamnar i intryckt läge.
Okej, okej, inte panik..
Jag ger mig in i min kära lilla dator, misshandlar mig in i den..
Upptäcker att jag snart lär få allergi av allt damm som var där i.
Måste städa den lite...
Jahapp och knappen kommer man inte åt därigenom nä.
Man blir tvungen att aggressivt slita bort framsidan.
(mitt chassi hatar mig)
Oh där hittar jag den lilla jäveln.
Den har gått sönder...
Tja så nu har jag en kanske inte så bra lösning..
On-sladden hänger utanför, jag tog bort hela ongrejen så det hänger bara ut nu.
Funkar säkert prima..
Datorn är ju igång igen.
Men den datorkunniga kommer nog döda mig. =)
Om inte datorn gör det innan mig.
Fan måste ha ett nytt chassi..

Ja och förresten, se inte filmen "Blonde ambition", uslaste uslaste.
Mest kliche iga filmen på mkt länge..
Blä..

Se istället något roligt som; På smällen, eller kanske varför inte en gammal klassiker;
Hot shots, höjdarna!


Gokväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback