Tankar..



Life is hard..

Hur är det meningen att man ska få ihop allt?

Hur kan vissa ha det så lätt, och andra får kämpa..

Familj, vänner, kärlek..

När ska man hinna träffas, hur ska man visa vad man tycker?
Hur ska man lyckas få vänner, när det är så svårt?
Hur ska man orka kämpa för kärlek?
Hur ska man lyckas ta vara på stunderna när det är bra, så man kan leva på dom?

Det vore lättare om man inte tog allt på sånt allvar, om man inte funderade så mkt.
Men hur ska man lära sig att inte fundera, inte tänka igenom allt hundra gånger.

Det gäller att inte ta åt sig heller av vad andra säger..

Folk pratar så mkt ibland med, säger saker som man inte håller.
Det vore enklare om man var fler som delade på det..
Men till slut orkar inte folk lyssna, och till slut tar orden slut...

Saker man ångra saker man ångrar att man inte gjorde..

Nu är jag där igen, fundera inte så jävla mkt..

GAH!



Kommentarer
Postat av: Anonym

just så, fundera inte så mycket, njut av dagen både i solsken och regn, men du jag vet hur det är att fundera för mycket. Nu är det inte så mycket funderande längre, men det kanske är åldern, som många säger. Jag vet inte. Kraven på att allt ska vara perfekt finns inte och inte måste jag så mycket längre. Ett tips Ta det med ro allt faller på plats efter hand. Jag vet och mycket jag trodde jag skulle ångra en dag ångrar jag inte längre Konstigt!?!? Ja så jag säger igen ta livet med ro och lunka sakta framåt då hinner du mer. Kram från Solannn

2008-05-04 @ 20:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback