Reflektioner..


Lite reflektioner över helgen..

Tja som ni kanske kan läsa om lördagen så var den dagen/natten inte så väldigt lyckad...
Det började bra med trevlig fest hos T, med singstar och diverse roligheter.
Sen bar det ut mot stan och det var rätt mkt folk ute, så vi orkade inte stå i kön till Harrys.
Vi begav oss mot Fula Fisken.
Betalade glatt, men lite fundersamt de 100 kronor som det kostade att gå in.
När vi sedan kom in och skulle köpa dricka, så serverade dom ingen alkohol.
Hm mysko tänkte vi, så vi såg oss omkring och insåg att vi hamnat på 16/18 disko.
Wiiiiiiii!!!!
Jaja,  vi hade ju betalat, så vi gick till anvisat alkoholrum.
Anna och jag röjde själva på dansgolvet. Skoj!
Tills jag gick utanför 18 års rummets trygga zon.
Gick själv förbi ett gäng med 5-6 brudar, då jag hör;
-FAAN VA FUL DU E!! ifrån en av brudarna...
(okej här borde jag reflekterat över att vi var på 16/18 disko och brudarna inte ens kom in i 18års rummet)
Jag har lite minnesluckor där, men jag tror jag gick fram till henne och bitchslapade henne.
Minns inte riktigt själva slaget, men jag har ett svagt minne av det...
Sen var den kvällen förstörd.
Jag lyckas ganska ofta förstöra kvällar för mig och de som är med mig ute..
Borde inte gå ut sådär.
Och stackars A som alltid får stå ut då det oftast händer när hon är med...
Ja har man redan dåligt självförtroende så gör en sån sak att man sjunker ner i botten.
Hur många gånger ens vänner försöker motbevisa det..

Jaja, dagen efter bar det av mot Skälby för frukost på filt. Mysigt.

Sen ner till sjön och dona med gräs och landet..

Efter det middag hos Es päron. 

Där bevittnade jag min första kattungefödsel. Spännande!

Hehe där satt vi som ett gäng kattbarnmorskor och försökte hjälpa henne.

Men oj vilket resultat, viiiiilka sötnosar det blev..

Den sista kom ut åt fel håll så den hade lite problem att andas.

Undrar om den överlevde..

Cuties..


Ja så idag har det blivit cykelköp, present.

Perfekt, nu har jag äntligen en egen cykel. Röd är den med.


Kanske blir en runda till Öland idag med, skulle vara skönt med lite sjöluft idag med.


Jaja, sådär nu har jag reflekterat lite över helgens händelser..

Känns bra. Haha..

Kunde ju lagt in ett väldigt fint foto från festen, men utav respekt flr mig själv och mina
medfestenärer så hoppar jag nog det.. =))))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback