Eleuthera!


Hur kan man gnälla när man vet hur många som har det värre?
Det är lätt att fastna i sitt egna...

Men ändå sitta här som jag gör, vardag, jävla vardag..
Jag pallar inte vardag, äventyr, det vore gutt!!
Är ju lite hemmatam, men vill ändå inte växa fast...
Sen ska man ju ha en del pengar om man ska ut på öppet hav.

Give me adventure!!!!!!

Fast nästa helg ska vi ju på lite äventyr, ska bli spännande..
Hoppas det går bra, eller ja bättre med golfen bara, då är jag nöjd.
Och slipper få ryck åde...

Exciting!!!

Kommentarer
Postat av: Vanessa

haha, är det bara du och jag linda som har en blogg där vi svär och tycker allt är tråkigt och för jävligt!

Postat av: Evelina

Ja ni två är allt lite negativa tycker jag :D haha

2008-05-20 @ 20:20:25
URL: http://linababy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback