Nytt inlägg



Haha så nu tror folk att det enda jag använder min blogg är till att trasha folk..

Ja vem ska vi snacka skit om idag då?
Nej så är det ju inte.. Dom jag snackat skit om förtjänar det ju verkligen..

Joda idag har man jobbat. Punkt.

Sen har man varit på besök i nya lägenheten.
Nej inte min, någon annans.
Den var fin.


(visst är det roligare å läsa när jag snackar skit om något?)

Hm.
Nä.
Jag är helt enkelt inte så arg på något idag..

Jo jag kan lägga upp ett par bilder.
Haha!




Vouge!



V the guitar hero!

Kommentarer
Postat av: Heckan

Nä....

Bättre kan du...



MER TRASH TACK

2008-06-13 @ 23:05:23
Postat av: Martin

GIFF MOAR TRASH NAU!! (eller, mer trash tack på ren svenska)

2008-06-15 @ 18:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback