Noja...



Vid den här tiden på året blir jag alltid nojig..
Jag har väldigt mkt födelsemärken.
Det ger ju ökad risk för hudcancer.
Jag lär mig aldrig att vara försiktig.. Så hela mitt liv har jag lixom känt på mig att jag ska få cancer..
Det ser ut som jag bara får flera födelsemärken också och det är ju inte så bra.
Igår fick jag sån döds-noja..
Tänk om man får det, det är nog inte så jäkla kul...
Okej 80-85 % överlever.. Men dom andra 15-20 procenten?
Så idag har jag ringt och bokat tid för att kolla..
Jag lär mig ju aldrig med solningen heller.. Det blir ju ökad risk om man bränner sig..
Vilket jag alltid lyckas med av någon lustig anledning..
Varför är man inte mer rädd för döden? Det händer inte mig??
Sen står man där med ett besked man absolut inte vill ha, vad gör man då?

Usch...
Noja!

Man borde leva för dagen, man borde ta allt som det kommer.
Visa dom man äskar att man gör det. Ta hand om sina vänner!
Sluta gnälla, och håll käften, var glad för det du har istället!
Låt inte triviala saker förstöra livet!

Kram....

None

Njut av fötterna i sanden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback