Midsommar!

Midsommarhelgens resultatlista:

* fotboll
* mma grepp på mig. aj
* hämden för mma greppet; två bitchslaps, en höger en vänster. (hiiiyyaa)
* utsatt ett offer för flygande drink. (förlåt igen)
* djup diskussion om myyyycket lustiga saker
* grillning (grillmästare B kan sin sak)
* luftgitarr
* känslomässigt utbrott följt av en livlig diskussion
* jordgubbstårta, sill, potatis och allt som hör därtill, dock ingen snaps..
* egentillverkad midsommarstång
* krypandes boll letning i grannens trädgård, resultatlöst
* minnesluckor
* någon som däckade redan klockan 7
* självklart dans runt min fina midsommarstång
* mycket trevlig tillställning dock, mycket vänner, kärleksfullt

Jag har nog lite problem...


Kommentarer
Postat av: Vanessa

Flygande Drink låter magiskt! kan du inte göra en sån till mig också=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback