Indy!


Min pojkvän tycker jag är pinsam..

Vi står i kön på CityGross, killen framför oss inspekterar sitt paket med mamma scans köttbullar.
Inser att förpackningen är trasig och kommer fram till att han ska lägga den på avsatsen för kundkorgarna.
Sånt irriterar mig något extremt..
Jag har jobbat i Ica butik där folk lagt kött bland konserverna och man sedan gått och undrat i veckor vad det är som luktar så jävla illa.
Så jag tar mod till mig och säger väldigt högt när han nästan är framme vid kassörskan;
Du, köttbullarna då?
(e skäms öronen av sig.. )
Killen; ehm ja hrm.. tja.. hrm...
Jag; Vem tror du kommer komma och hämta dom?
Killen; erhm hmm.. ja.. jag?
Varpå han tar paketet och går fram till kassörskan och förklarar sitt lilla problem med hålet...

Jag tyckte det var skiiiitroligt... HA HA HA HA!!!!
Fan va killen skämdes.. Rätt åt den lilla råttan. =)

Var och såg nya Indiana Jones filmen ikväll.
Spänning och underhållning på hög nivå alltså..

Obs spoiler!!





=)





Mördarmyror.
En Shia LeBouf som slänger sig i lianer i samförstånd med apor.
En förrädare.
Utomjordingar?
Spänning.
Ett Big reveal!
Ett ihoprasat tempel. (ingen indy utan rasat tempel)
Fall nerför vattenfall.
Kärlek.

Tja sammanfattningsvis. Ganska okej faktiskt.
Det är humor!

retuuurn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback