SATC!


Hur mycket ska man lämna ut av sitt liv?
Jag stod i kön på McDonalds innan bion ikväll.
Brevid mig stod en tjej ~30 och pratade i mobilen.
....-Ja men vad fan ska jag göra då?...
....bara för att han kramade om mig när jag var lessen?...
....nu när jag ska göra abort och allt?...

Sen när vill man att sånt ska vara in public?
Var det ett rop på hjälp?
Tjejen hade förlovningsring på fingret med..

Ikväll har vi sett SATC filmen.
Jag är inte sådär jätteimponerad..
I expected greatness!
Men jag vet inte, måste kanske se den en gång till för att bli imponerad.
Funderar däremot på att köpa skoboxen.
Och så funderar jag på andra saker.. Viktigare saker.

Livsavgörande saker...


Räknas detta som too much in public?
Fast det är ju inte direkt någon big reveal...
Äh..
Just bring it on, nu kan det bara gå sämre/bättre...
Svårt val idag.. Kan inte bestämma mig för om jag vill skratta eller gråta..

Så jag gråter en skvätt. Det ligger närmast till hands...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback