Nymoonad!


Hej!
Okej dagen är avklarad, semestern är snart avklarad och mängder med saker har hänt. =)
Okej det är en hel vecka kvar aqv semestern.
Ursäkta stavfelen, jag är fgull..

Än så länge så har detta hänt;

Jag har;
varit på 50 års fest.
varit på strand.
jobba, i form av förberedelse för plattläggning.
minigolf.
spelat rock band, och som sagt "I ROCKED!"
golf, blir bättre och bättre.
engångsgrillat utanför huset.
winnerbäck, miss li, markus krunegårs;
okej, miss li var a lot of fun, jag dansade som en galen, den enda nackdelen var att det bara var jag som dansade som en galen. =) winnerbäck var okej, inte toppen, men okej. =)
utekväll med diverse vänner diverse kvällar.
solat.
utflykt norra öland, leka turist. fan va dryg jag är. =)
binga släktslaget, fruktansvärt.. illa!!

okej och dagens nyhet!

Mor, far, lillebror, erik och jag har spenderat dagen först på Helene och Jörgens inne på larmtorget.
Vi tog del av grillbuffen, inte så imponerande.. Vi drack öl.
Vi mötte farbror Uffe med frun Anita. Gick vidare till Molly Malones och drack mer öl.
Vi kastade även pil, E vann första, lillebror andra.
Bekantade oss med M, som känner H på jobbet.
Sen kom A och hämtade oss och resan hemåt började från stationen.
Vi låg bakom en saab med texten i bakrutan; "Ni blev just omkörda av en saab!"
Så vi bestämde oss raskt.
Vi nästa rödljus mooonade både lillebror och jag för den lilla fula bajsbruna saaben,
WIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Suckers! Dom bara skrattade! =) Vi me! =)

Sen är kvällen snart mot sitt slut, mer än en vecka kvar. Så jäkla bra!

Det har hänt mkt grejer med, vi har bestämt oss för något stort.
Spännande ska det bli.. I love.. E! =)))

Puss Puss och Gonatt!

Och allt har varit så  JÄVLA BRA!!!!
Det är skönt när det går bra för mig.. ;)

Tala i tungor, nä det är mitt vanligt språk. ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback