Torka..


Undrar om det är någon som läser min blogg fortfarande.

Ja iallafall.
Detta är sista dagen på semestern.
Imorron börjar jobbet igen.
Semestern har varit perfekt.
Sista veckan har vi varit ute och åkt lite.
Vi har varit på västkusten. Hamburgsund, fjällbacka mm.
Tyvärr med ganska dåligt väder; regn.

Igår kom vi hem och sen dess är det luuungt..
Idag ska vi åka till Öland en runda och hämta katter.
Och undersöka framtidsmöjligheter.

Är man vuxen nu?
Snart fyller man 25. Inte riktigt vuxen.
Men man känner ändå lite press.
Och tänker man efter, så egentligen, vad gör man med sitt liv?
Just nu känner jag en massa olika saker.
Folk runt omkring mig börjar få barn.
Många av mina vänner har, ska få, har just fått barn.
Men det känner jag inget sug efter.
Jag är inte där än.
Men jag känner ändå att det är dags för något mer spännande snart.
Man jobbar, man kommer hem, sätter sig vid tv-dator, sover.
Känns som att det är lite meningslöst.
Hur jag än vrider och vänder på det så kommer jag nog ändå alltid fram till en sak.
Men jag vet inte om man är där än.
Det vet man nog inte förns man är där.
Då är man kanske vuxen, eller föresten så vill jag nog inte vara vuxen.
Men man kan väl fortfarande leva ett vuxet liv, på låtsas?

Och mitt lilla sko-problem.
Det börjar nog nästan bli ett problem.
Gaaanska många skor har det blivit.. =)
E bara ler lite och lägger huvet på sne..
Jag kompenserar nog bara.
Måste ha en större garderob. =)

Det är skönt å komma bort, och skönt att komma hem.
Är man hemma?
Är du hemma?
Det är nog den största frågan..

Äh nu måste jag nog gå och fundera lite mera..
Och kanske göra något åt det, eller helt enkelt ligga och deppa i soffan.

Och STOOOOOOOOOOOOOOOOOORT grattis till lilla Hugo och lilla Natalie.
Ska bli kul å träffa båda två!
Lite smått roligt att ni fick precis nästan samtidigt.
Hugo 05.27 och Natalie 05.40.
Samma dag, 080808.
Evighetsdatumet!
Lycka till med dom nya små liven!!!
Kram på er!!



Kommentarer
Postat av: Evelina

Ja vi lyckades nästan att få samtidigt, inte många minuter emellan!:) Medans jag låg i sängen och krystade fck jag uppgifter om hur det gick för dem, en liten intern tävling för mig:) Allt bra annars? Får se när jag orkar mig in på jobbet... Kram

Postat av: Jeanette

Jag läser såklart!! =)

Tack så mycket för grattis! Han är helt underbar lilla Hugo! Så roligt att vi och Evelina fick så nära varandra! Bara 13 minuter mellan! ;)

Hoppas du haft en kalasbra semester och att det inte känns alltför tungt att gå tillbaka till jobbet!

Kram

2008-08-13 @ 09:58:59
URL: http://sensommarbarn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback