Söndag



Allt jag skriver just nu känns jättefånigt.

Jag är ju det lätta offret, det har redan konstaterats sen långt tillbaka.
Det är för att jag säger emot, jag käftar tillbaka och blir arg på saker som känns fel.
Är det så lustigt, det är sån dagis stil över det så det inte är sant.
Väx upp!

Har haft en väldigt rolig helg iallafall.
Blivit en del fest, men det var det värt!
Efterfesten blev lång igår.. Shit var inte hemma förns 6 tiden.
Har aldrig hänt innan.. Lite smått trött idag.
Har idag filmat pappa när han testat på paraglide.
Motorn gick dock sönder när dom bara kommit upp några meter.
Så det blir ett nytt försök en annan dag.

Huset orkar jag inte ens tänka på längre, jag tänker ha en tänka paus.
Och sen kommer jag låta andra sköta allt.
Bära eller brista, upp till någon annan!
Orkar tyvärr inte med det just nu. Är så mkt käppar i hjulet...
Men så är det när det är fler som ska lägga sig i.

Nu ska jag fortsätta vara bakis.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback