Men inte igen?


Jahapp, lovade att jag skulle hänga bara i soffan och lata mig.
Men självklart så var det ju ett program om att bygga om hus.
Helt sjukt, dom köpte en fabrik. Blåste ur den helt.
Och inredde insidan.
Dom hade en helt öppen nedervåning, och så satte dom in en stålställning och på den byggde dom en ovanvåning.
Fast i mitten var det öppet upp till taket.
Riktigt snyggt! Så byggde dom en dusch på ovanvåningen som man såg nerifrån.
Man såg dock inte in i duschen mer än genom frostade glasblock. Bra?!

Jahapp så nu är det bara att vänta.
På fredag tänker jag tvinga fram ett svar.
Antingen ska man börjar planera på allvar, eller så ska man lägga ner och anpassa sig..
Jag tror att jag kommer, eller rättare sagt jag KOMMER bli riktigt besviken om det inte blir något..
Nu när man tänkt så mkt, räknat så mkt på allt..
Ska bli skönt när man vet iallafall.. Åt vilket håll det än blir!

Längtar efter min lön som jag ska snåååla med.. Eller ja.
Jag måste ju köpa ett par skor till?
Shit, jag är beroende, när ska jag använda alla skor?
Fast jag måste köpa Roots skorna, det är ju höst skor, och det är snart höst.
Eller hur? ;)

Katten ska ju självklart vara med.
Mitt framför skärmen så man inte ser något..

Ska bli spännande å träffa Evelina och Natalie, och snart förhoppningsvis Jeanette och Hugo med.

Mjau!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback