Ännu en..


Så det har hänt lite saker.

Jag är tillbaka på jobbet efter semestern.
Saker är som vanligt där. Kanske lite bättre ibland.
Jag får panik på min avdelning, men jag börjar få lite ordning nu igen.
Kaos.. =)

Vi ska försöka köpa loss ett hus på Öland.
Drömhuset, kan det bli..
Är dock i behov av en rejäl renovering. REJÄL!
Men det kan bli så bra, stoort hus, gammalt. Från 1905..
Stor trädgård och fin omgivning..
Hoppas vi kan få loss det. Ska bli spännande å bli lite mera vuxen...
Dock är det skiiiiiiiiitläskigt...

Var ute igår.
Började med Rock Band hos T, riktigt skoj. Engagerar alla!
Sen begav vi oss in till stan och till J för lite mera förfest.
För att sedan bege oss inåt krogen.
Rätt skoj var det ändå, trots missödet. Inte mitt fel och jag förstår ärligt talat inte varför alls?
Jag var så dum och trodde en sak men tydligen så var vi inte vänner ändå?
Over, over, over.

Jaja.. Bakis som sjutton idag iallafall och det ösregnar ute.
Så sugen på att gå på ikea, men jag känner inte någon som är ledig och kan hänga med.
Så det får väl bli en långrunda i regnet, det är skönt å vara ute och gå i regnet.
Känns renande på något sätt. =)

Nähepp om man ska ta och äta något så att illamåendet försvinner?

Hade...

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Åh hoppas att ni får huset! Kul med renoveringar! Dags att bli lite vuxen nu du ;)

Hoppas allt är bra med er! Måste träffas snart så ni får se lille Hugo med! =)

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback