Konstant sol!


Det har varit vårväder nu ett par dagar.
Det är skönt, sol gör gott.

Ibland så kan jag känna att jag är på toppen av mitt liv.
Känslan att oj såhär lycklig blir jag inte så ofta.
Känslan att då är man färdig, men man får väl leva för dom tillfällena antar ja..

Snart dags å börja skola in växterna för balkongen.
Trevligt med balkong, odla är terapi.
Tomat, chili och allt möjligt annat..

Har en katt som gnäller hela tiden också.
Men det är nog inte för att hon vill ut, för hon gnäller precis lika mkt i frihet..
Missnöjd bara..

Snart dags å gå till jobbet, skyltbyte denna veckan..
Det lär ju ta sin lilla tid.
Skönt å vara sysselsatt, jag kan inte ta det lungt.
Det är inte min grej å sitta still på jobbet..
Som för vissa andra..

Jaja, nog med funderingar.
Hej då!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback