Grannar...


Man kanske inte vet hur lyhört det är egentligen..
Men vi har fått nya grannar ovanpå och dom spelar hög musik.
Tidigt på morgonen och när som. Det som är störande är att dom spelar
så att det dunkar, det är det jobbigaste..
När man inte kan urskilja någon musik utan det bara är massa dunk...
Skulle kunna ********** dom ibland...
Och så går dom så hårt i golvet. MY GOD!
Och så kissar dom i VATTNET i toaletten.
De är jääääättte trevligt å höra kiss när man äter frukost.
Och jag som störde mig på den förra granne, men han kissade bara i vattet..

Och nu när det är balkongsäsong, och man kommer ut, så är det självklart
någon av grannarna som röker..
Så det kommer röklukt in i lägenheten, inte fräscht om man inte vill ha det där...

Jaja nu ska jag sluta klaga..

Fint väder har det varit idag, jag var ute i skogen brevid jobbet idag.
Mysigt faktiskt.. Och det blev ingen glass, det var nog bra för mig!!

Sådeså..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback